tokigafamiljen

Till salu

säljer min huvudvärk (som känns som den vore från helvetet fast så får man inte säga) !
vill inte ha mycket alls för den,tänker jag efter så ger jag bort den gratis.Bara jag blir av med den.
har druckit massa vatten,kaffe ätit ganska bra.Så det beror inte på det.äter panodil/alvedon max dos.
Innan när Ludde skrek i höga C trodde jag huvudet skulle sprängas.......inget skoj alls.kan ju bara hoppas att barnen vill somna tidigt ikväll.För det vill iallafall jag!
 
Patrik är iväg i Ånge,dom har snö där !! Huuuu det vill jag inte ha hoppas på en lååång höst gärna till i mars nästa år eller så,Tycker vi kan ställa in vintern i år.Och gå direkt på våren .Linnea & rasmus är på picknick på lekplatsen & Ludde leker med bilar på hallgolvet .Själv tänkte jag krypa upp i fotöljen ett slag och bara gosa ner mig i en filt
ha det gott
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: