tokigafamiljen

JAAAAA ...så kan man oxå bli väckt

I gårkväll la jag mig tidigt,min huvudvärk plågar mig något enormt.Och lite sömn tyckte jag kunde göra susen =)
Och så gick det ju inte så himla bra i fotbollen heller.Stod 4-2 när jag sa go natt till patrik som kollade tv i sängen.Hann väl knappt somna förrän han skakade på mig det blev mål..jajaja 4-3 då sedan somnade jag igen och vaknade av att han vrålar JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
jag tror Ludde snurrade 4 varv i sin säng,Rasmus stod väl givakt brevid sin och grannarna vaknade nog oxå om dom sov!!
Kan säga att JAG vaknade,visseligen skoj att Sverige hämtade upp 0-4 .....men min huvudvärk ville bara sova.
Och igår morse var jag ju så glad att jag vaknade utan huvudvärk men den fick jag dubbelt tillbaka idag =((
Men  finns dom som har det värre
Så idag ska vi nog städa lite Rasmus vill baka ( mammas pojk) så vi får se vad det blir
Och jag saknar inte fb ett dugg visst en del vänner som man bara hade där saknar man,men dom klarar sig utan mig
Ha en bra dag alla
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: