tokigafamiljen

Hade varit häftigt

För någon dag sedan såg jag " Julie & Julia" för vilken gång vet jag ej.En mycket bra film tycker jag.Och tänk vad häftigt det hade varit och ta en kokbok man gillar och göra alla recepten.Jag älskar ju att laga mat som ni vet.är absolut ingen expert.Visst laburerar jag med recept,mest bröd recept ibland blir det gott ibland blir det fågelmat!!
Skulle vilja lära mig mer,är kanske lite feg ibland att prova nya saker,visst gör jag egen beasås,hollandesås osv.Men får väl ta tag i provandet,familjen blir ju mina försökskaniner ;)
Idag blir det iallafall något så avancerat som pyttipanna,ska visseligen prova en sak jag varken gjort innan eller ätit pocherat ägg.Få se om det blir gott !
ha det gott alla
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: