tokigafamiljen

jag undrar.....men man ska ej fundera

jag har precis tittat lite på sos international på tv3 play......där visade dom bla om tsunamin 2004.Patrik kom ju hem från thailand från kaho lak ( eller hur det stavas) den 13 december.Tänk om han hade varit där längre,han bodde ju har jag för mig vid stranden.Ödet ville att han skulle hem innan.
Men ödet ville tack o lov annorlunda,visseligen vet jag en del som tyvärr blev kvar.Men det var deras öde
Även om jag e tacksam att min älskade kom hem.ibland vill ödet mer än vad vi vill.....

men nu nog om det


Ludde har fått fyra tänder i överkäken...han ser ut som värsta Thore Skogman (vid framtänderna) så söt såååå!!!
O den lille busen ställer sig upp överallt ibland tar han ett steg eller två sedan sätter han sig ner.

Rasmus har röntgat sina tänder o ingen synlig skada super skönt.


O han e just nu ute o fixar lite med maskrosorna......pappa fick ju en maskrosuppdragare igår.....så skoj dom hade vi har stora hål i gräsmattan men den hjälpte så köp fiskarens maskrosuppdragare!!!
Tror patrik hade skoj oxå ;))!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: