tokigafamiljen

jag tror jag vet!! :))

Jag tror att jag e en bra människokännare,har ju ett jobb som nästan bygger på det.
Även om jag efter snart 23 år inom vården som undersköterska så tror jag man har ett bra hum o vad man ska tycka tänka göra....
jag älskar att jobba med människor,vill hjälpa.Trivs med det.
men man lär ju sig läsa av människor,det finns dom som klankar ner,dom som fördömmer,ser ner på andra.
Fisförnäma människor,dom som tror dom e mer än vad dom e....Om jag ska vara ärlig hyser jag bara förakt för dom.För kan man bara klanka ner se ner på andra så är man ingen bra människa i mina ögon.Dom som alltid ska vara så himla bra,hur mår dom egentligen? Tycker nästan synd om dom .

Men jag e glad har 6 underbara barn.en underbar man en underbar familj,,,,,,man kan ju inte be om mer.

man läser nästan dagligen om fel i vården ibland så förstår jag (personalbrist) ibland blir man mörkrädd....så får det ej gå till.
jag har funderat på att utbilda mig till något helt annat,men sedan å andra sidan jag älskar att pyssla om.
Borde bli ompysslingssköterska ;) tyvärr finns inte den tjänsten!!!
Och nu ut i solen med småkillarna! har en uppsjö av ogräs att ta hand om även om vi maskrosuppdragare!!!

kram på er

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: