tokigafamiljen

Till salu!

Har en hemsk huvudvärk som jag säljer väldigt billigt!
Har haft den nu i snart 3 veckor......gör så ont imellanåt att jag vill bara gömma mig & gråta en skvätt.
Jag tror det beror på lågt hb,behöver nog en & annan liter blod.men det råder blodbrist & jag är ju inte prio ett.och som dom sa på akuten  -har du svimmat???
Nope inte ännu iallafall!!!
Men jag vet ju att det kommer så småningom.Och jag har inte tid ork eller lust att ligga inlagd.
Varför kan inte läkarna lyssna.jag vet ju att efter några enheter blod mår jag som en prinsessa.
Och behöver inte alls ligga inlagd.Har aldrig reagerat på blod jag fått har aldrig mått dåligt av det....
Men nej dom ska mixtra och konstra testa och så provar vi en ny sak......men hallå det funkar aldrig!!


Nog klagat .Men är någon sugen på att få min huvudvärk så hojta till.Är ganska trött på den nu.

Och i dag är det alla köpmännensdag!!
Så ha en trevlig alla köpmännensdag på er alla

Jag tycker inte om någon extra mycket idag bara för att köpmännen vill det.Jag tycker om alla lika mycket varje dag hela året runt.
Skulle aldrig i mitt liv köpa blommor idag.Dom har ju höjt priset bara för att det är köpmännensdag!

Nej jag ska nog köpa mig en blomsterkvast på lördag istället



Men ha en underbar måndag alla ni utan huvudvärk!!

kramiz
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: