tokigafamiljen

Han tror han kan...

Ludde tror att han kan stå upp.Vilket han inte kan & det resluterar till x-antal bulor
Men det är härligt att se hur han utvecklas,händer saker varje dag.Och han "pratar" mer & mer.
Vissa saker begriper man en del är flytande kinesiska!!!

Det har varit sjukstuga här nu ett bra tag.Förkylning & feber som bara går runt runt.men nu hoppas jag att vi blivit av med den.Bägge småpojkarna är feberfria idag :))

Och min kost går bra.Har även börjat träna zumba som jag har fått till x-boxet.Superskoj,och jag kan tänka mig att man ser rolig ut.Men det bjuder jag på.
Har aldrig mått så här bra som jag gör sedan jag slutade äta bröd,potatis & pasta.Visst lite kolhydrater får man i sig.Och visst kommer jag att äta det någongång.men jag är nöjd med med min kost.
idag till lunch ska jag göra blomkål med ostsås :)Åt det igår oxå och det är så gott,blir mätt på väldigt lite för det är mäktigt.

En vals med dammsugaren innan lunch fixa lite med tvätten sedan har jag lovat Rasmus att vi ska bygga tågbana
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: