tokigafamiljen

heja Sverige

Jag & Rasmus har gosat ner oss i soffan för att kolla lite på fotboll.
Håller våra tummar att Sverige vinner,även om Rasmus säger att det är malmö som spelar!!

Patrik har gett sig ut på vift till Hallsberg och kommer hem på torsdagkväll.Var en kurs av något slag han skulle gå.
Han åkte vid middagstid idag.Rasmus frågar ganska ofta när pappa kommer hem.Han var inte ett dugg intresserad att ta på pyjamasen för pappa hade ju inte kommit hem.

Och Rasmus liknar just ikväll en prickigkorv,han har väl ätit något olämpligt kan jag tänka mig.Han mår bra i övrigt.

Ludde har ikväll varit lite extra kelig.Ville inte alls under inga omständigheter ligga ensam på golvet.Satte jag mig jämte honom gick det bra.Men annars så ville han vara i famnen.
Men han sover gott nu sedan en halvtimme tillbaka.
Han är så duktig och sover till 99% varje natt.Från ca 19 till 05 ,så duktig så.

Men nu blev det två mål för Sverige så jag ska återgå till fotbollen ;))



Brödreceptet ska jag lägga in imorgon samt bilder

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: