tokigafamiljen

Måndag igen

Igårkväll kom patrik hem från sin kick off.Vad glad Rasmus blev,han har verkligen saknat pappa denna gången han har varit iväg.
Ludde var glad han oxå....men å andra sidan är han glad bara det är någon som snackar med han.
En riktig solstråle är han verkligen.

Våran förkylning börjar ge med sig,bara lite halsont kvar.Jätteskönt!

Och nu på morgonen så fick Ludde smaka lite nytt.Jag la katrinplommonpure på hans gröt.Vilket han tyckte var väldigt mumsigt.
Sedan ska ju hakklappen och minst en hand vara inne i munnen när han äter så det var gröt lite överallt.Men jag är så glad att han äter allt man ger han.Palsternacka tycker han dock inte är supergott men det går ju an i brist på annat.Favoriten är potatis och morot.

Idag ska vi tvätta lite,blåser friskt ute så det torkar nog snabbt kan jag tänka mig.Börja sakna torktummlare nu.Så det gäller att passa på när det är fint väder så man kan torka ute.
Blir en tripp till lekplatsen oxå.Sedan ska vi ringa utedagiset och kolla upp kölistan igen.

Tror att det skulle passa Rasmus superbra att gå på ett utedagis,han är ju en uteunge.

Ha en bra dag alla

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: