tokigafamiljen

Glad men ändå förbannad

Jag älskar att följa andras bloggar.Och just nu har jag fastnat för en
http://wildavaregenangel.blogspot.com/
En liten sjuk prinsessa.
Och familjen kämpar för att få en sjukhussäng samt lite bostadsanpassning.Och så är det vuxna människor som tycker att tösen inte ska ha detta.Hur sjukt är inte det.Familjen har väl inte valt att få ett sjukt barn som bara kommer leva en kort tid.Borde inte familjen få njuuta av sin tös den tid dom år ha henne.Istället för att kämpa för att få hjälp .mamman syr mössor hon säljer för att dom ska själva kunna köpa en säng.Läste idag att dom har fått en säng JIPPI!!!
Men hur sjukt är det inte att man ska få kämpa som en dåre och bara få skit tillbaka.

jag är så glad att jag har 6 friska barn.Luddes lilla åkomma är ju inget i gemförelse med detta.även om jag tyckte synd om oss precis när vi fick veta det.Men han är ju nästan helt bra nu.Tack & lov.

Tyvärr så har han haft lite ont av sina sprutor han fick igår.Rasmus är så gullig han lånar ut både sin heffa & napp,bara lillebror blir glad.
Men Ludde vill bara ha sin blåa radio-nalle.Den svansen i munnen så kan man sova gott sedan.



Rasmus & jag ska idag laga pannbiff med stekt lök & potatis.....varje potatis tar 30 min att skala så vi ska snart sätta igång så det e klart till ikväll :)

Ha en underbar helg alla


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: