tokigafamiljen

Leksakskataloger

Ja nu börjar det dimpa ner leksakskataloger i brevlådan till Rasmus stora förtjusning.Om man ska köpa allt han vill ha så får man vara miljonär!!!
Även om han själv säger att allt kostar hundra spänn........

Jag skulle hellre vilja ha en kitchen aid Kostar ju bara 4995 just nu på cervera.En sådan står högst upp på min önskelista.
Men tomten kommer nog inte med den tror jag.Har nog inte varit så snäll!!!

Men än så länge så får det duga med leksakskatalogerna.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emma
skriven :

Hejsan, har precis börjat rita manga och det hade varit skoj att få lite respons/kommentarer om vad du tycker om bilderna!

Får jag bra respons/kommentarer tänkte jag rita om dem som vill till mangafigurer! :D

Så tyck till !



Kom ihåg att idag är sista anmälningsdagen till Veckans Bild om du vill delta där!