tokigafamiljen

grisen kommer idag !

Vi har ju beställt en halv gris.Och den kommer idag.45 kg kött!!!
Har startat upp frysboxen för jag tror inte allt får plats i den vanliga frysen.
Allt är styckat och klart så det är bara att frysa det.

idag så bytte jag insatsen på vagnen.Så nu är det sittvagn för Ludde.Han har blivit så stor bara på några dagar.har hänt massor.
Han växer så fort min lille bebis.Fast han är ju inte bebis längre :(

Och Rasmus är så duktig att gå på toa gör både ett & två!
Han säger själv att han är en stor pojk.

Patrik mådde inte så bra igår .Men idag är det som bortblåst.Skönt det var väl en förkylning som inte ville bryta ut och försvann.

I helgen ska vi inte göra något speciellt.Det börjar ju sändas skidor :))
Jippi.....jag tycker det är superskoj att se på längdåkning......för hur dum kan man vara ge sig ut på skidor i snö en 5 mil!!!!!
Men det e skoj att se.

Ha en underbar helg alla
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: