tokigafamiljen

Sömn efterlyses

                                           

Rasmus är just nu precis som dom flesta barn,förkyld & har ögoninflammation.
Värst är hostan på nätterna som gör honom så ledsen.Så sedan i fredagsnatt har varken jag eller Patrik sovit särskilt bra.
Sedan så har jag ju lille/lilla kickboxaren som håller mig vaken några timmar varje natt.
Så just nu skulle jag nog kunna sova en vecka känns det som.

Idag så går vi in i vecka 30 så det är ungefär 8-10 veckor kvar.Ganska skönt om jag ska vara ärlig.
Inte så skoj när man är på sjukhuset och får vara på bb med alla nykläckta små bebisar.
Då längtar man ännu mera.

Patrik åker idag till Örebro så Rasmus & jag har planerat att idag ska vi bara MYSA....vilket enligt honom innebär att leka med bilar.Och läsa i leksakskatalogerna från i julas.Hoppas dom kommer ut med nya snart för dom vi har är sönderlästa.

Ha en bra dag alla


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: