tokigafamiljen

som en klocka

Inatt så har Ludde ätit var tredje timme som en klocka nästan på minuten.Och sedan somnat om genast!
Så glad jag är :)
Och igårkväll var han vaken ca 1½ timme och låg jämte mig i soffan och kollade in taket och tavlorna.Och får man ögonkontakt med honom så ler han.Världens gulligaste lilla leende.Och givetvis glömmer man just då att man är astrött.För ett sådant leende är värt så mycket.

Rasmus kom in till mig inatt igen.Men inatt så gick det bra att sova i pappas säng.Ludde fick till och med låna en av heffaklumparna han hade fyra stycken med sig in!

Ludde sov fram till 05 imorse så jag är så nöjd.Tyvärr så är det ju även idag trist väder annars hade det varit mysigt att ta lite morgonkaffe på altanen och höra fåglarna kvittra.Men kaffe vid köksbordet går ju oxå bra.Och idag så kom morgontidningen till och med tidigt så jag hann läsa den innan Rasmus kom och ville läsa den.

Ikväll kommer Patrik hem.Ska bli skönt,även om jag har haft underbar hjälp av Oscar.Känns tomt i huset när inte Patrik är hemma.Och förhoppningsvis ska han var hemma nästa vecka ;)

Dax för lite amning till den ständigt hungrige lillpojken
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lauritzella
skriven :

Brilliant site. Cheers.