tokigafamiljen

en himla massa bilder

Jag har varken haft tid eller ork att blogga nu på ett tag.
Men nu så tar jag mig lite tid,gäller att passa på när Ludvig sover.Rasmus han äter frukost.Så han får hjälpa mig lite!

Då kör vi....

En något trött pappa



På midsommarafton så skulle det göras köttbullar.Och givetvis så fick barnen göra dom.
Köttbullar är Rasmus absoluta favoriträtt just nu



Storasyster talar om för lillebror hur man ska göra





Vi var hemma på midsommar.Och vi skulle bara vila en liten halvtimme!
Men vi sov i tre timmar!!!
Så det blev en mycket lugn midsommar.Vilket är skönt

En trött kille som ska åka in och leka lite i Helsingborg




Ludde vill inte vara med på bild




Så nu blev han oxå med på bild



Tänk om man hade haft så långa ögonfransar



Linnèa eller vår cykelsvea som Rasmus säger



Så då var vi framme på lekplatsen.Rasmus stortrivdes.Han skulle nog kunna bo på en lekplats !



vår lilla klätterapa



kasebana





Linnea har varit hos nu i någon vecka.Och nu har hon lärt sig att cykla,tog inte så lång tid innan hon kom på hur man gjorde.
Så i lördags så cyklade hon och Patrik in till Höganäs och handlade.Det är ca 6 km enkelresa,ganska duktigt tycker jag.När dom kom hem var hon trött men så lycklig.

Igår åkte hon hem till pappa igen,men kommer tillbaka till oss på söndag.
Patrik har börjat jobba igen efter sin semester!
så det är bara jag och pojkarna hemma.Och nu när det är så fint väder så får vi passa på att vara ute .Ska ta en vända ner till stranden någon dag tänkte jag.Rasmus gillar ju att bada.Så han kan ju vara lite livsfarlig kan jag tänka mig,han har ingen respekt för vatten.

Men nu är det dax för mitt svältande lilla barn att få mat.Han har inte ätit på 3 timmar.
Fast å andra sidan så sover han nästan hela natten.Vaknar en gång bara duktigt tycker jag.

tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: