tokigafamiljen

Nu är nog sommaren slut

Har inte bloggat på hela sommaren.Men nu tror jag att sommaren är slut så jag får väl ta tag i mitt bloggande!
Har varken haft tid ork eller lust att blogga......
Men nu har jag en hel del bilder som jag ska lägga upp tänkte jag,som vanligt mest på ungarna.

Det har varit mest fint väder i sommar,men även när det ösregnar så är Rasmus gärna ute.Han är en riktig uteunge



Ludvig bara växer och växer.....det går så snabbt.Han smakade vattenmelon en kväll,så himla gott det var



Linnèa älskar alla sorters melon



Medan Rasmus inte alls tycker det smakar gott,jag tror att det är konsistensen han inte gillar



Ludvig har fått ett babygym som han periodvis tycker är ganska så skoj att ligga under.Och nu har han upptäckt att han har händer som kan slå till leksakerna!
Då blir det med en gång lite roligare.
Han har även börjat sova hela natten nu...eller ja han äter vid 19-tiden ungefär sedan så vill han ha mat igen runt 4.30 så det kallar jag hela natten.Är så glad för det.

Häromdagen så åkte Rasmus älskade Heffaklump i tvättmaskinen och sedan upp på tork.Vilken katastrof det var......Rasmus sprang runt med torkvindan så att han skulle torka snabbare...




Ludvig blir 3 månader nu på fredag och på torsdag ska vi på 3-månaders kontroll.....med första sprutan.



Jag fick mig en makeover för några veckor sedan.Det var så himla mysigt att bli ompysslad.Och resultatet blev ganska bra (om jag får säga det själv)


Ny frisyr ny färg....


Idag så är det lite svalare ute ,grått regnet hänger i luften.
Så det blir nog en pyssla hemma dag idag....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: