tokigafamiljen

Veckan som har gått...

Förra söndagnatten vaknade jag och spydde som en kalv.....och i och med att magen var i världskrig med sig själv så satte så klart värkarna igång!!! Lite tidigt enligt min mening som jag hade när jag låg och flåsade i soffan.
Läkaren ville att jag skulle komma in för kontroll.Men upp till förlossningen fick jag inte komma.Det fick bli infektionskliniken .Där dom konstaterade att jag var helt uttorkad och att det var bara pinvärkar.Tack & lov!! Vill gärna ha kvar den lille krabaten i magen några veckor till.
Personalen som kom in till mig påminde nästan som rymdmonster med all skyddsutrusting dom hade.
Jag fick iallafall veta att årets upplaga av kräksjukan var en av dom värsta....tack det visste jag ju redan.

Sönderstucken blev jag ,ser nästan misshandlad ut på armarna.Men efter en hel del dropp och två påsar blod fick jag gå hem på tisdagkväll.
Lite svag i benen kan jag erkänna att jag var.Men så skönt att vara hemma igen.

Linnèa som varit hos mormor kom hem på onsdagen .Skönt att ha henne hemma.Rasmus blev så glad när hon kom.
Sedan har det bara varit mys med barnen som har gällt.Och jag hoppas att kräksjukan har lämnat detta hus nu!!!!
I påsk ska vi inte göra något,bara vara hemma och ta det lungt.Vilket ska bli underbart skönt.

Kan ju hoppas på fint väder så man kan gå ut i trädgården lite.

Ha en underbar påsk alla

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Nähä inget nytt inlägg idag heller....