tokigafamiljen

Dinosaurie

*.+(\o/)+.*.
.+.*./_\.*.+. Tänk på att inte dammsuga för ofta, dammtussarna är änglarnas tofflor,
och du vill väl inte att dom ska frysa om fötterna...


Fick det sänt till mig på mailen.Just idag så tyckte jag det var ganska bra.

Solen är framme & det börjar bli behagligt varmt i solen tror jag.Så jag har absolut ingen som helst lust att städa.
Ska ta fram en stol och sätta mig i solen och se på medans Rasmus leker i sin sandlåda som saknar en hel del sand.
Men det går så bra att leka i den ändå.
Annars så har han inga problem att sysselsätta sig.Han älskar att dra upp alla blommor han hittar!!!

Är nu inne i v 34,och jag mår "konstigt" kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.Magen är mycket hård och knodden sparkar som sjutton.Har väldigt ont på vänster sida och ner i ljumskarna.Värkarna kommer och går ,men inget regelbundet.
Vi gjorde ett tillväxtultraljud i måndags.Och jag fick skämmas för min älskade make denna gången OXÅ!!!
Han utbrister mitt i allt.....- Det är ju en dinosaurie!
Läkaren sa vänligt -Nej
JO envisades Patrik med.....
Och vad denna dinosaurie har för kön har vi ingen aning om.Knodden var inte alls på humör för att visa det.
Så vi får se när den kommer.
Vikten i måndags var 2190 gram.Ligger som den ska med huvudet neråt.
Allt såg jättebra ut,den växer som den ska.

Hade tänkt lägga in lite bilder från när Rasmus spelar fotboll i trädgården,men kameran vill inte föra över dom i min dator.Hmmm......dagens i-lands problem!
Så jag får försöka senare

ha en underbar dag alla hoppas ni oxå har sol

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: