tokigafamiljen

Spedick

Har precis avslutat middagen.Det blev köttbullar & makaroner idag.
Jag har skrattat så tårarna rann......
Linnèa har ju lite svårt med vissa ord och uttal.Och när jag frågade vad kniv och gaffel hette.
Så kom det självklara svaret: SPEDICK!!!!
Hon gav sig inte heller.Även om vi fick henne att säga bestick.
Sedan var det bara skratt som gällde.Men det är trevligt att man har skoj tillsammans.

Natten som var jobbade jag.Det var 11 låååååååååååååånga timmar.Vi flyttade ju tillbaka klockan en timme.Och den ende timmen extra kändes som minst hundra.
Så på förmiddagen så sov jag!
Efter det blev det en lätt lunch sedan åkte vi till väla och tittade.Var där igår oxå!
Då gjorde jag synundersökning.Det var nästan så jag fick hund och käpp!
Fick dommen ska ha glasögon alltid.......med extra erbjudandet så blev det två par glasögon för 1600.
Med tre födelsedagar i november är jag inte alls sugen på det.
Men å andra sidan kasnke huvudet slutar värka

Patrik håller just nu på att bada små hulliganerna sedan blir det väl mys och bus i soffan kan jag tänka mig.
Ska jobba imorgon förmiddag så då ska Eric passa Linnèa.Dom har lov bägge två.
Sedan har jag inget mer jobb inbokat.Men det kommer säkert

Ha en trevlig kväll alla

Och tänk på vad ett litet "felord" kan glädja.
Så tänk på spedick och jag är säker på att du ler


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: