tokigafamiljen

Rutiga & randiga orsaker!!

Förra torsdagen var jag & tog mitt hb.Det var på 90
Inte så jättebra.
Och i torsdags så svimmade jag,mindre bra.Åkte in till det sjuka huset,där tog dom nya prover,stack sönder mig totalt.Jag vet vart dom ska sticka mig för jag är svårstucken.men inte f*n lyssnade dom så flera av mina bästa kärl sprack.(har bara 2 bra kärl) Jag brukar inte tycka det gör ont .Men när dom stack mig på insidan av handleden så tyckte jag att det gjorde för j*vla ont!
Det nya värdet blev 85 !!
Så på bara några dagar så har det sjunkit asmycket.Men av rutiga & randiga orsaker så ska jag avvakta tills på måndag innan jag får mitt blod.
Så jag är blek,trött och har en hemsk huvudvärk.Och är så fint blå/gul/brun på armarna ser ut som man har fått stryk.
Fast det är ju dom som har det värre  man ska ju se det från den ljusa sidan

Och igår fick jag lite hastigt åka till Halmstad för att följa med Oscar till sjukhuset.Han har legat dålig i lite mer än en vecka nu.I influensa av något slag
Och dom konstaterade att han hade svininfluensan men att han var på bättringsvägen,det värsta hade redan varit.Vilket kändes skönt att höra.

Åkte hem och somnade som vanligt på soffan!
La mig lite efter 21,man är så trevlig så!
Men när Rasmus vaknade vid 05 så var jag hyffsat pigg så nu har vi kollat in teletubies och nu är det byggare bob som gäller.

Idag vet jag inte rikigt vad som står på programmet.Är inte så bra väder så trädgården blir det nog inte fast det skulle behövs.
En mysdag innomhus lutar det åt

Ha en underbar helg alla

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: