tokigafamiljen

man vet att man är småbarnsförälder när.....

Man aldrig får sova.Och man nynnar på låtar från bolibompa....."dubbelkvack dubbelkvack du vet du är i en svacka"......man kommer på sig själv.Och hoppas ingen hör hur man går omkring o nynnar

Ja min lille söta prins som lite då och då är till salu.Han sover ju inte så bra om nätterna.Inatt kom han 02.56...
Patrik gick då in och la sig i Rasmus säng så att en av oss skulle få sova.För Rasmus kör med en form av kickboxning på nätterna.Inget mysigt alls.Men iallafall frid och fröjd jag la Rasmus i Patriks del av sängen men snabb som en vessla är ju den lille busen låg han kloss inpå mig och vi delade kudde!!!
Sedan skulle han prata om pappa,rory (en röd racerbil) ,Loffe (en hund)och pappa igen.

Jag försökte att inte svara men han babblade på och vid 4.30 somnade han en kort stund för att vakna kl 05 när jag skulle gå upp!
Jag tycker att vi har provat allt.Vissa nätter sover han ganska bra men så vissa nätter är han superpigg.
Och det är nästan varje natt nu senaste två veckorna som han har kommit in till oss på natten.
Visst det är mysigt ibland men det hade varit skönt att få ha kudden ifred någon natt.

Men men det blir väl bättre får jag hoppas

Imorgon fyller Linnèa 6 år ,hon har blivit så stor min lilla prinsessa.Och Eric han fyller 15 på lördag,lång som jag vet inte vad har han blivit.
Så det blir att ha lite festligt för dom 2 i helgen och den 30/11 fyller Oscar 18
Tiden går så snabbt.

men nu är det dax att få lite mat i sig

kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: