tokigafamiljen

Jag ska bli vampyr....

Jag hade tid för läkarbesök idag....hipp hurra vad bra tänkte jag mitt dumma nöt.
För helgen har förflutit med MYCKET sovande för min del.Har varit såååååå trött så det finns inte.
Och så idag tänkte jag att NU ska jag få mitt blod och så pigg jag kommer att bli som jag brukar bli.

Men Tant doktorn och jag hade olika uppfatttningar.Jag ska under minst en treveckorsperiod istället få
järninjektioner i form av venofer.....har fått det innan.För det första gör det svinont att få järn i dropp.
Och sedan är det SVINDYRT...jag ska ha 17 ampuller och 5 st kostar 893:50 .
Sug på den!
Det ska jag bekosta själv !!!!!

Vilket inte kommer att hända innan jul kan jag säga.Det har jag inte råd med.Har glasögon för lite mer än 1600 att hämta ut oxå.

Så alternativet är väl att bli vampyr eller så får jag käka upp en tågvagn på Patriks jobb. :))

Men man ska se det från ljusa sidan alltid dom som har det värre.

Nu ikväll ska vi laga lite hemmagjord pizza,jag ska tycka synd om mig själv i ca 39 minuter till sedan så e det bra.
Och jag skrattar åt det och vandrar vidare som man säger.Sedan lutar det väl åt fotbollsgalan...ullared ska jag se på webben sedan!

Ha en underbar kväll alla....och bli blodgivare ,ni kan rädda liv

kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: