tokigafamiljen

min lediga dag

Igår var jag ledig.Vi hade ganska tur med vädret så vi gick in till Höganäs för att handla
Rasmus var jätte duktig han gick nästan hela vägen.



när vi kom hem så klipte Patrik gräset med lite hjälp av Rasmus



Jag har tittat runt lite på andra bloggar.Och det är så många som har så fina bilder.......så jag gör ett försök ;)



Min "fina" rabatt.........just nu mår denna blomman inte så bra!



Grillen är rostig och visst skulle jag vilja ha en ny......men den grillar bra



Äppelträdet har blommat klart.......stegen ligger redo så vi kan plocka



Dessa underbart doftande liljekonvaljer kunde jag rädda från Rasmus som glatt plockade dom i rabatten.

Idag kom Linnèa kl 06 jag hann träffa henne 20 minuter innan det var dax att bege sig till jobbet.
Ska jobba hela helgen.....mindre skoj.
Jag är ledig imorgon förmiddag och då ska jag njuta

Men nu ska jag se lite tv.Det är sjukan......ett program som när det sändes förra gången tyckte jag det var skoj.

Ha en underbar helg


kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: