tokigafamiljen

njut av livet

ja så är det njut av livet.Man vet aldrig hur länge det håller på.

Igår kväll satt jag kvällsvak hos en underbar man på 80+ som låg och väntade på döden.Barn ,barnbarn o barnbarns barns var där & sa farväl.......fick mig att tänka på min egen svärmor,jag hade velat säga farväl.Men å andra sidan lever hon kvar i mitt hjärta.Jag minns henne som hon var...glad & go

Idag så råkar en medarbetare till min make ut för en olycka...jag tror att han hade turen på sin sida och kommer att må ganska bra imrgon.
Ibland så spelar turen in eller vad är det som avgör????
Jag har iallafall en gång för alla bestämt att njuta av livet,du vet ju aldrig när det tar slut!!!

Ibland så Önskar man att det tog slut snabbt,,,ibland är det såååååååååååååååå himla fel.
Små barn som aldrig gjort något fel.Varför ska dom få lida?????
Om DET NU FINNS EN GUD/GETRUD ELLER VAD HAN/HON HETER....varför får små barn lida?????

Men en kram till Robban & hans familj


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: