tokigafamiljen

Måndag igen...

Veckorna går så fort.Känns som man inte hinner med.På jobbet så räknar dom dagarna tills deras semester börjar.
Om EN vecka alltså sju dagar har jag min semesterdag!
Ska bli underbart skönt.
Men det går så snabbt så snart är det väl jul!


Igår så fixade vi med Oscars sista saker.Det känns så jättekonstigt att han inte bor hemma längre.....Själv så flyttade jag hemmifrån när jag var 16 så jag förstår honom.
Men jag hoppas verkligen att han får tag på ett sommarjobb.Men det är svårt när man inte har fyllt 18

Rasmus har feber IGEN......inget skoj alls.Saknar släkt & vänner som kan ställa upp,vi bor för långt bort från alla!
Men tur att dom är förståeende på jobbet.
Han har sovit mest hela dagen med alla sina heffaklumpar.

Har fått ett tips att det ska finnas heffaklumpar på br i helsingör.Så nästa gång vi kommer dit så får vi undersöka saken.
För han älskar allt som har med heffaklumpen att göra.Lite komiskt för vi kallade ju honom för heffaklumpen när han låg i magen!

Vi har möblat om i hela huset känns det som,nu när Oscar har flyttat.Det blir nog bra när det blir helt klart.
Men nu så har vi MASSOR med extra sängar OM vi får besök.....så välkomna till oss!

Men nu ska jag starta upp grillen ,det blir grillad kyckling idag till middag



Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Är fullkomligt övertygad om att heffaklumpar finns!Det är det som gör livet lite extra kryddigt!



Ha så bra!



ps;hälsa HEFFAKLUMPEN när ni fräffs!