tokigafamiljen

lite blandat

Är änteligen ledig efter en fyra dagars helg.Haft en ganska bra helg även om man hade velat vara hemma med familjen.
Linnèa var med och "jobbade" några timmar i lördags.Så uppskattat av dom gamla.Rasmus var med en liten stund på söndagen,även det så uppskattat.Det är så många av dom äldre som aldrig träffar barn.Vilket jag tycker är synd.
Igår så jobbade jag extra åt en arbetskollega som behövde  vara ledig.Känns bra att kunna ställa upp.
Nästa gång är det jag som behöver vara ledig eller behöver byta tur.

Så idag ska Rasmus & jag bara njuta och leka.Hoppas på fint väder så vi kan gå till lekplatsen.
Patrik åker iväg till Borlänge idag lite trist.Har knappt träffat honom något dom sista dagarna känns det som.

Och nu på fredag så är skolan slut.Och Oscar`s sista dag i skolan i Höganäs.Han ska ju flytta nu under sommaren.Känns lite konstigt.Att han har blivit så stor.Men jag förstår honom att när han kan få en bättre utbildning någon annanstans att han hoppar på det.
Så det blir säkert jättebra.

Igår så visade en kompis bilder på hennes sons rum .Dom hade gjort en stor bild på tiger på ena väggen så häftigt....hade jag varit duktig på att teckna så hade Rasmus fått en heffaklump.


Det är otroligt hur han älskar denna figur.ibland kan man nästan tro att utan sin heffa så klarar han sig inte.
Den är med på det mesta!!

dax för lite kaffe

Ha en bra dag



kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: