tokigafamiljen

Vilken värld vi lever i...

                                      

I gårkväll kom min älsta son hem klockan 21.25.
Han hade blivit misshandlad och rånad på sin mobil.....
Tack och lov var det BARA hans ena kind som var väldigt svullen.
Det var väl mest hans stolthet som hade blivit knäckt.Och ilskan att ha blivit av med mobilen.

Han och en kompis hade blivit påhoppade av två män av utlänskhärkomst.....ursäkta jag säger det.Men hade jag haft dom framför mig så hade jag.....***** med en rostig gaffel.

Men jag ska väl vara glad att han kom hem med livet i behåll och inte blev nerstucken med en kniv.
Så nu vill inte denna mamman att min 17-åring åker in till Helsingborg mera själv.....och ni kan ju tänka er vad han tycker om detta.

Tack och lov så har han sovit gott inatt iallafall.
Det har lillebror oxå som sov till kl 08.05 idag!!!!
Det börjar rätta till sig.Visseligen ville han ha en slurk välling vid 5 men sedan så somnade han om så gott.

Idag har han ingen feber och det är jätteskönt.Själv så mår jag oxå mycket bättre.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: