tokigafamiljen

så var det bara 3 dagar kvar

Ja och jag har en hel del att göra.Ska göra köttbullarna imorgon tänkte jag.
Mat ska handlas.Julklappar ska köpas.....lite pyssel är det allt kvar.Och nu när det är vitt ute känns det ju nästan som jul!

I helgen så fixade vi julgranen.Fick tag på en jättefin,tycker jag själv.Eric & Alexander hjälpte till att klä den.
Dom bakade även pepparkakor,men det mesta har dom redan ätit upp.
Annars har helgen gått snabbt som hela denna månaden har gjort,tycker jag.
Det har varit himla kallt så all snö är kvar.Och imorgon lovade dom att det skulle komma mer :S

Patrik är iväg igen,i Linköping denna gången.Men han kommer hem sent imorgon kväll efter att han har varit ute och ätit julbord nr 2 med jobbet.
Och på onsdag så har vi 5-årig bröllopsdag.Tiden går snabbt,fast å andra sidan känns det som vi varit gifta i evigheter.

Jag har lite problem med kameran men ska försöka igen senare ikväll att lägga in lite bilder.Har lite film oxå

Ha en trevlig måndagkväll.Nu ska Rasmus & jag göra lite pizza till middag
kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: