tokigafamiljen

lite allt möjligt bilder...

Änteligen har jag kunnat få in bilderna i datan.
Så här kommer först bilder från lucia på vår lille pepparkaksgubbe



han var så söt.....ja det är han ju alltid men den mössan var så gullig

Rasmus vill ju vara som pappa.Prova pappas skor är så skoj



Lite stora men då har man ju att växa i

Årets julgran.Jag tycker vi fick tag på en fin gran.Barnen klädde den....stjärnan ramlade av för den var för tung





Oxh så blev det julafton.Rasmus fick BILAR x-antal......lycklig han var.
Jag vet inte varför det är så skoj att köra med bilarna på borden



Rasmus älskar ju tåg.....visseligen var det inte thomas tåg men en vanlig tågbana med elektriskt tåg fick han.
Farfar & pappa lekte lite dom oxå



Och så klart fick han ju bilar SOM LÅTER.....men hämnden e ljuv!!

Det har varit en mycket trevlig jul.Snön regnade bort,hoppas det inte kommer någon mer!
Dom andra barnen kom på annandagen & då spelade vi wii.
Så skoj dom hade.Linnèa vann solklart över ALLA i bowling flera gånger.

Och igårkväll så var jag & Patrik på bio.....Jag har inte varit på bio på över 2 år räknade vi ut.
Vi såg göra kanal 3.....lite si sådär.Rolig ,lite seg ibland.

Idag ska vi städa lite barnen & jag!!!!! Så skoj dom kommer tycka det ska bli.

Sedans ka vi börja ner räkningen för detta året.Ska inte göra något speciellt.Är det fint väder går vi nog ner på stranden vid tolvslaget.Är så fint man ser raketer både i Viken.Lerberget,Höganäs,Helsingborg och Danmark.
Är det klart väder är det så superfint.

Ha en bra dag
kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ylva Bergstedt-Johansson
skriven :

Gott nytt år på er alla

Ylva