tokigafamiljen

Livet som Loffe /Alva (lånar ut min blogg)





Ja jag heter då Loffe & min mamma & pappa har lämnat mig hos denna "tokiga familj".Dom skulle ha lite semester och jag kudne ju inte följa med.
Fast tur är väl det!
För här fanns en hel del att göra......dom har en liten människovalp som heter Rasmus.som avgudar mig.Inte lätt att vara idol kan jag säga.

Dom har ett stora rumsbord som passar mig perfekt......synd att dom inte hade godis framme.
Annars så har den lille människovariant här tagit på sig uppgiften att   mata mig med toast,banan ja det är ganska gott om man ger det en chans.Vinbär går oxå ner om det kniper.Fast välling i flaska tycker jag inte om.
Jag hjälper Rasmus när han ska äta,kommer en hel del på golvet kan jag tala om.Men det fixar jag!!!


Kex är något som vi båda gillar....



Ja ibland så måste man ju bara ställa upp!
Jag tror att han tror att jag är en levande nalle av något slag.Han bara gosar med mig hela tiden.


Så mysigt vi har.....!!

Och på söndag kommer min mamma & pappa & hämtar mig.......Men jag kommer kanske snart tillbaka och hälsar på .

tjingeling

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: