tokigafamiljen

nu e jag trött!

Har varit en mega jobbig helg på jobbet.
Allt började redan i fredgs när jag kom till jobbet ,det fattades en så jag fick stanna till 21,det gjorde visseligen inget.Men hur kan man missa att ringa in personal så där stod vi utan vak......mindre skoj.
I lördags så var jag bara hemma & mös med barnen.Patrik var iväg & hjälpte en kompis att lägga tak
Och så i söndags så jobbade jag 6.45-15
Det började så himla bra att en ringde sig sjuk & helt plötsligt stod vi där 2 man kort en söndag!!!
Och så en av oss fick sitta vak så vi var 4 personal på 40 st.Varav en hel del aom man måste vara två på.
Kan säga att en hel del fick bli som det blev......men alla fick torrt på sig & mat.....ingen vidare bra vård kan jag säga.
Hade så dåligt samvete när jag kom hem .Att det bara få gå till så här......skrämmande
Påminn mig att aldrig bli gammal!!!!!

Så idag har jag varit lite seg .Men åh så härligt att vara hemma & mysa med Linnèa & Rasmus
Har varit & handlat en sväng.....dansat en vals med dammsugaren.In i tvättstugan vågar jag mig inte på att gå in....måtte det bli torsdag snart så vi kan handla en tvättmaskin.Patrik är iväg i Karlskrona idag så han kommer hem sent.Så jag ska bara sitta i soffan & mysa ikväll.Kolla lite på fotboll hade jag tänkt.Mitt älskade HBK spelar ikväll.
Jag tror att barnen somnar tidigt dom vaknade väldigt tidigt idag.
Ibland är det skönt när dom somnat på kvällen & man bara sitter & lyssnar på tystnaden.
Hur härligt som helst.

Nu är det dax för kvällsmat......det blir lite macka & oboy ikväll

kramen
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: