tokigafamiljen

Vi tog en tura!

Ja igårkväll tog vi en tura med barnen......alltså vi tog båten Helsingborg-Helsingör.Gick inte av. Tura är nog ett skånskt begrepp tror jag.
Iallafall det var trevligt


Vi tog en öl/cola/juice ....tittade på folk och hade trevligt.Och som så ofta när man tar fram kameran så gör Rasmus sin finaste min.En riktig linslus är han


Sedan mötte vi upp Eric som ska vara här hela höstlovet.Åkte hem käkade lite kvällsmat....
Hade funderingar på att natta Rasmus


Och det gjorde vi men han började hosta och hade inga som helst planer på att sova
Jag sov iallafall.Pappa och Rasmus var uppe hur länge har jag ingen aning om...men pappa sover ännu.
Rasmus sov ända till 07.20 idag så jag har fått en underbar sovmorgon!

Men nu tyker jag snart att det är dax för resten av huset att vakna.
Jag ska jobba idag ,börjar kl 14 så tyvärr så missar jag höstmarknaden dom har i Höganäs idag.Hade varit mysigt att gå på.Det ser ju ut att bli fint väder idag

ha en underbar helg

kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: