tokigafamiljen

go morron


En underbar måndag morgon....jag är helt otroligt nog pigg.Jag vaknade före Rasmus som sov till 7.20 idag.
Vädret just nu är ganska bra vilket är skönt nu när det är höstlov.Funderar på att åka ut på Väla & fönstershoppa lite.Behöver inget,ska inte handla något.Men det kan vara skoja tt bara se på folk titta runt lite i affärer.
Där finns säkert något höstlovsskoj för barnen.För man kan ju inte sitta inne & spela  x-box hela lovet.
Tycker jag iallafall.....barnen tycker säkert att det går hur himla bra som helst.

Har jobbat hela helgen.Det har gått bra,även om jag igår ville stanna hemma hos familjen .Men jag är ledig nästa helg som det ser ut nu.
Har inget jobb alls inplanerat denna veckan ......ganska skönt.Så man kan njuta av barnen lite.
Funderar på att ev sy nya köksgardiner.Har massa tyg som bara ligger.
Men jag får väl först ta ett snack med lille busen och se om det går bra......eller vad han har för planer.
Just nu leker han med sina klossar.
Men vi ska väl börja fixa lite med frukosten och se om Eric vill vakna !

ha en underbar måndag
                                kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: