tokigafamiljen

Saknar

Jag får väl framstå som fjollig eller vad som helst men jag saknar min man...jag e inte van att vara utan honom.
Vill inte lära mig det heller.....erkänner att jag är mörkrädd,vill inte sova själv....Efter 4 underbara år har jag blivit van att ha min älskade jämte mig


jag älskar honom,tycker att han är underbar..kan inte tänka mig ett liv utan honom.

Det var MÅNGA olyckskorpar som kraxade när vi gifte oss för 4 år sedan ...men jag kan lova att jag älskar honom ännu mer nu.Jag bryr mig inte så mycket om det som varit.Vi hade båda bagage...som i alla andra förhållanden.
DEt sårade ganska MYCKET.....det som har varit har varit & kommer inte igen..döda kan inte bli levande.
För kärleken frågar inte efter hur länge man varit ihop...osv....det viktigaste är väl att man älskar varandra.
Det är väl därför man gifter dig
Visst vi gifte oss inte i kyrkan  med släkt & vänner.Men det var inte det vi prioriterade.....VI kom före dom,det var viktigare att VI fick det vi ville....
Klart jag vill ha en välsingnelse i kyrkan....men det viktigaste var ju att få patrik till min man .jag är stolt att kunna säga att HAN är min MAN

Och nu ska denna FRU Bergstedt  gå & sova..innan Rasmus vaknar !

Ha en trevlig helg alla

 kram


p.s   dom som kraxade mest hoppas jag har ont  i halsen......
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: