tokigafamiljen

Kalas

I lördags så hade vi lite kalas.Det var mycket trevligt.....barnen njöt mest.Speciellt Rasmus som var helt trollbunden av sin kusin Vilma.Och deras två hundar som var med Doris & Ester


Det är inte så jätteofta som kusinerna träffas.....killarna såg jag knappt till dom satt och
spelade hela tiden.
Men LInnèa och Vilma höll sig nere hos oss.


Linnèa tycker det är lite häftigt med en stor kusin...!!
Och sedan så var det mysigt med hundarna tyckte hon.Rasmus tyckte mest att det var nallar som rör
på sig...konstiga saker det där!!!



Sedan igår så åkte Eric & Alexander hem
Patrik,Rasmus & jag åkte till Patriks jobb,jag skulle hjälpa honom att göra en lista.
Sedan så gick vi inom julskyltningen på Råå.....mycket folk och glöggstånd.Lite besviken var jag allt.
Det var inte många tomtar man såg....mest ballonger.

Rasmus tyckte det var ett j*vla påfund rent ut sagt det där med vantar.....han är världsmästare på att ta av dom.
På väg hem gjorde jag dagens goda gärning...nöjd med mig själv är jag

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: