tokigafamiljen

Så himla ovanligt

                                                                    image24
Det ösregnar......så ovanligt!!!
Det enda som är mysigt är att regnet slår mot rutorna,mot mina nyputsade fönster.
Och jag kan stanna inne behöver inte gå ut.Sitter här med min kaffekopp och myser.Maken har gått till jobbet,barnen sover .MIn egen morgonstund med mitt kaffe !!

Idag ska jag ha dopsamtal med prästen inför helgens hemmadop.Är inte speciellt religös men visst tror jag att det finns något men vad har jag ingen aning om.
Tror bestämt att min älskade mormor vakar över mig.Att min lilla Albin finns där någonstans.Det gör att all saknad efter dom nära och kära som gått bort blir lättare.

Lyssnar lite på Sussie Tappers låt från melodifestivalen.Så fin den är .Visst är det så att det finns mirakel
Och mitt mirakel ligger just nu och jollrar hör jag

Kram

"Bakom varje framgångsrik man står en kvinna och ler!!! "
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: