tokigafamiljen

Måndag

                                                             image18

Har jobbat hela helgen....så himla skoj. Allt var skoj utom att i lördags var det så fint väder och då jobbade jag givetvis 7-19. Det var vår i luften man såg så mycket människor som var ute och gick.Lite avis blev jag allt.
Och jag tänkte att jag ska minsann gå långpromenad idag men idag är det inte vår i luften,det är mulet och tråkigt.Inget skojigt väder alls.
Så jag får väl vara hemma och börja städa lite inför helgen då vi ska ha dop hemma.
Baka lite kanske .
Jag skulle vilja sy lite nya gardiner nu till påsk men min symaskin och jag vi är inte kompisar just nu så jag får väl titta efter färdig sydda.Har sett jättefina på hemtex men prislappen var inte skoj...
Men först ska jag ta en stor kopp image19 så man vaknar.Är kaffeberoende ,utan kaffe hade min värld rasat.
Nymalet kaffe doftar så underbart jag borde söka jobb på zoegas men då hade dom gått i konkurs enligt min kära make.

En underbar vecka önskar jag alla vänner även dom jag inte känner!

kram image20
  

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: