tokigafamiljen

härliga söndag!

Så nu var lillkillen döpt efter konstens alla regler.Ett hemmadop blev det,blev jättemysigt.
Sedan gjorde vi som x-antal andra svenskar tittade på melodifestivalen.Barnens favorit var Frida med
"upp& hoppa".Själv gillade jag Sanna Nilsens låt.
Och idag är det lite städning av förrådet som gäller och sedan tror jag att vi tar en långpromenad utmed havet.
Har man ätit gott i flera dagar så får man ju röra lite på sig.

Funderar på att rensa i gaderoben oxå och slänga en massa kläder man aldrig använder som bara hänger där och tar plats.
Ska skriva nästa veckas middagsmeny oxå ........
image25Har tyvärr inte så många ideer kvar när det gäller mat blir så lätt samma sak om & om igen .....
idag ska jag iallafall göra fläsfile & potatisgratäng med mycket vitlök i

Härlig söndag önskar jag  er alla

"Var dig själv....alla andra är ju redan upptagna !"

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Oletomine
skriven :

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.