tokigafamiljen

Detta är inte sant

När man vaknade i morse och tittade ut så var det ett vitt täcke på ca 5 cm snö!!!!
Hur ska mina blommor nu klara sig ?
Jag vill inte ha snö jag vill ha sol och +25 grader varmt. Är så trött på snö slask blåst och regn.....
Fast Linnèa vaknade glatt och ansåg att idag blir det pulkbacken som gäller.Så det är bara att ta på sig 2 ton kläder och ge sig ut!!!

Är trött i ryggen efter en helgs jobb på sjukhemmet.Men å andra sidan så har man kanske gjort någon glad.Finns ju en hel del som aldrig får besök.Sånt kan göra ont i mig när dom gamla sitter och väntar och ingen kommer.

Men nu stundar frukost med barnen det är ju påsklov.....sedan blir det väl pulkåkning!
                                                             image28


                              kramen

"När gud skapade mannen,skojade hon bara ........"

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: