tokigafamiljen

ny vecka nya utmaningar...

                               

En ny vecka med trist och tråkigt väder.regn och åska avlöser varandra....trist för barnen kan ju inte vara ute och leka.

Jag har "ärvt" bland det bästa jag vet av min svärmor.BÖCKER!!!!
Jag skulle bara vilja krypa ner i soffan och läsa läsa.Men mina barn är inte av den åsikten.
Igår så städade vi lekrummet.....vilket dom inte tyckte var så himla skoj. Idag ska vi ta det lungt,jag börjar jobba kl 15

Fast även om det är trist att dom inte kan vara ute och leka så är det skoj när alla är hemma.För barnskratt är ju bland det bästa ljud som finns.

Och nu på morgonen är det bara jag och Rasmus som är vaken.Han sitter så snällt i sin gåstol och leker medan jag vaknar till liv !!! Dricker mitt morgonkaffe och läser lite nyheter på nätet....kollar lite på andras bloggar.
Lyssnar på lite musik...ja det gör vi ju visseligen hela dagarna .Man startar musiken när man går upp och stänger av den framåt kvällen.

Men nu är det dax för lite morgonmys med Rasmus innan alla andra vaknar för då har jag inte en chans att gosa med honom

kramen None
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Raymondnikita
skriven :

Very good guestbook. Interesting!