tokigafamiljen

mitt andra hem...

Så då har man varit på sitt andra hem och tankat upp sig lite. Sjukhuset alltså!!!
Har ju kronisk anemi vilket inte är så kul alla gånger för det syns ju inte utanpå.Sedan kan jag vara så trött att jag håller på att svimma och ingen förstår varför.
Har mer än en gång hört men du ser ju så pigg ut.

Åkte in akut i söndags med ett hb på 88. Normalt är 120 för en kvinna
Så det blev inläggning och två enheter blod,Men inte hjälpte det kom bara upp i 97  läkarna ville inte släppa hem mig förrän jag passerat 100

Så det blev en påse till ,och såklart krånglade min nål .Och jag ville bara hem.För Patrik hade fått ta med Rasmus till jobbet och det gick väl inte så himla jättebra!!!

Men kl 14 igår kom jag så änteligen därifrån med ett hb på 103 och det var varmt och svettigt....Det varma fortsätter även idag .
Så jag ska snart ut och rengöra lite i poolen så man kan ta sig ett svalkande bad

ha det gott i värmen

kramen
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: