tokigafamiljen

En kall tisdag

                                                                           
                                                                                  image12  
Vaknade tidigt idag,som vanligt!!  Städat lite,gick en promenad tillsammans med en kompis som oxå har en liten bebis,en Julia.Det var kallt men skönt
Jag är så sugen på att möblera om men vet inte hur jag ska ha det.Få ta mig en funderare på det.
Och passa på att göra det när gubben är på jobbet.
 Imorgon ska jag ut en runda och shoppa lite.Ska handla födelsedagspresenter till svärfar,svåger & svägerska.
Och det är jättesvårt förutom till svägerskan .Till henne vet jag precis  vad jag ska inhandla :-)

Skulle vilja handla en sak till mig själv .....en ny tatuering!!!
Synd att det är så dyrt
image13en ny elefanttatuering hade varit så fint!!!

Men nu är det dax för dagens roliga ...laga middag.Själva lagandet är jätteskoj,men att komma på vad man ska lag aär så trist.Det blir gärna samma sak om och om igen
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Vad kan de vara då? Nu blev jag nyfiken. Jag blir glad om det inte är en tatuering,gillar INTE nålar.