tokigafamiljen

vi blåser snart bort

Hu vad det har blåst & åskat inatt
Lustigt väder vi har....och någon snö vill jag inte ha.För i min trädgård börjar alla vårblommor att komma upp
Tycker för den delen inte om snö är kallt och blött bara barn som åker pulka som uppskattar snö och min man som drömmer om att åka skidor.
Lite sol och värme hade varit himla gott anser jag  så man kan bada i havet ha utflykt till standen slippa jackor stövlar mössor och dom hemska vantarna.Kan gå barfota i sanden känna sanden mellan tårna

Denna veckan har lilltösen haft maginfluensa.Inget skoj alls.Och peppar peppar ta i trä ingen blev smittad ännu
För det gör så ont att kräka,jag har ju en konstig magsäck så det känns som om någon håller på att skära i mig när jag ska spy

På söndag bär det av till Västerås,maken ska göra om sitt prov.Jag och Rasmus ska följa med som ressällskap
Ska bli trevligt att komma ut lite. Se lite annat än hemmets 4 väggar

Men nu ropar dammsugaren på mig & lilla Börje vill nog ha lite sallad samt rengörning av rerariet

en trevlig helg önskar vi er alla från tokiga familjen
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lia Florenz
skriven :

haha ja det blåser verkligen :P

2 Anita i Linköping
skriven :

Tack för att ni kom och stannade en stund på väg till Västerås. Hittade din sida via Pia´s sida. Há det bra alla.