tokigafamiljen

Tisdagsrapport

Rasmus vaknade som vanligt himla tidigt.....men å andra sidan så är han så go på morgonen.Att Bara sitta och mysa är ju så härligt så.Det gäller ju att passa på för om några år så vill han inte det!


Fixade iordning oss .Patrik kom hem från jobbet för att följa med.Så gickvi  till dagis för att hälsa på.Så jättemysigt där var.Inte så stort.INGEN STOR LEKHALL vilket jag är superglad över.Lilla gul heter hans grupp ,lite gulligt namn.

Allt var smått inga stora möbler utan bara barnmöbler även när dom ska äta middag.Stackars personal!!

Men hur mysigt som helst.

Rasmus hittade direkt till duplo - legot så skoj det var. Och så hans fröken kände jag ,en anhörig till en av mina tanter på jobbet.Jag tror att det här kommer att bli superbra.


Sedan traskade vi hem,fixade lite lunch .Rasmus fick vila en liten stund så han är pigg när vi ska till jobbet.
Patrik hämtar honom där efter kl 17 sedan ska dom ha "killar-kan" som Patrik kallar det.Borde heta "pappa & Rasmus bara busar"

Jobbar bara till kl 20 idag,ganska så skönt.
Är lite trött,börjar nog bli dax för lite blod.Men det får jag ta en annan vecka.Patrik kan inte vara ledig från jobbet nu.Dom ska flytta på hans jobb så det är nog en hel del att göra kan jag tänka mig.
 Ha en trevlig kväll!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: