tokigafamiljen

Nu är det snart slut

Ja iallafall på detta året ;)!

Ute är det vinterfrost.....sommaren känns väldigt långt borta.Hade varit mysigt med +30 sol & varma vindar just nu.
I morgon är det nyårsafton,jag ska jobba 15-21 sedan så jobbar jag nyårsdagen 7-15 så det blir lugnt och stillsamt i denna familjen.-Det blir antagligen så att Patrik & Rasmus firar själva.Jag lär ju sova.....

Det e ju egenteligen som vilken kväll som helst...om man tänker efter.
Det är MÅNGA år sedan man festade till det på nyårsafton.

Sedan i januari ska Rasmus börja dagis på allvar.....detta året har gått så fort.
Min lilla bebis.....kutar omkring & hittar på hyss!!



Oscar blir 18 år nästa år.....Linnèa börjar nollan.....alexander börjar 7:an...Eric börjar 8:an......dom har blivit så stora så snabbt

Ett gott råd...NJUT av era barn,dom växer så fort

Ha ett gott nytt år alla

kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: