tokigafamiljen

namnbyte

Ett namnbyte borde vi göra på Rasmus.Han borde heta TORNADO.
Han är snabb som en vessla på att krypa där han absolut inte ska vara.Trappan är ju bara så skoj och man kan även åla sig in under trappsteget.Sedan så kan man stänga av pappas dator på den stora knappen och dra fram sladdar.
Krypa ut genom altandörren är oxå ganska skoj inte läskigt alls att det är en trappa ner och stenplattor under.

Igårkväll fick han sin stora heffaklumpsboll som vi köpte när han låg i magen.Oj så skoj den var.Fast han blev lite fundersam när den rullade iväg hela tiden .
Tänk om man hade haft hälften av hans energi.
Jag fattar inte att han orkar....jag är lite småtrött när man har jagat honom i några timmar.

Igår tömde jag klart poolen så då fick han krypa lite på gräsmattan .Först var det lite äckligt men sedan så var det mysigt.Ett och annat grässtrå smakade han på.
Har nu på morgonen läst saga.....eller han har smakat saga.Boken var mest i munnen.Han hade inte tid att sitta och gosa som jag ville.Utan det ska vara fullt ös från första sekund han slår upp ögonen på morgonen.

Nu ska vi äta lite frukost


kramen
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: