tokigafamiljen

en salig blandning

Igår var jag hos barnmorskan för rutinkontroll......men det slutade med att vi fick gå och göra ett tillväxtultraljud. Våran lilla heffaklump väger 1792 gram & ligger som han ska med huvudet neråt!
Allt såg bra ut en perfekt unge sa min danska läkare

Sedan kommer man hem och upptäcker att svägerskan utmanat mig,jag som inte har hunnit vara inne och läsa andras bloggar ännu.Men det får jag råda bot på idag.

Och igårkväll så började vi fixa i lillhönans rum.Varken jag eller min man har tapetserat innan så det kan ju bli en utmaning. All den gamla tapeten är iallafall borta så idag så blir det väl spackel som ska upp sedan sandpappra & sist ska väv & målning till.Men det blir säkert bra när det blir klart.

Men nu ska jag smyga runt och kika på andras bloggar och eventuellt utmana någon
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: