tokigafamiljen

Dagens bästa stund

image3

Just nu är klockan 06.17 .Maken har gått till jobbet,barnen sover så sött
Det är så härligt att bara sitta med min kaffekopp och lyssna på tystnaden!!!
Absolut dagens bästa stund

För snart så vaknar barnen en efter en och circusen är igång.Precis som i dom flesta barnfamiljer

Idag ska jag och lillhönan åka in till Helsingborg och handla lite grönsaker på torget gå och mysa lite,
titta i affärer.Ska titta efter lite bebissaker som fattas.Hoppas på fint höstväder,blir ju härligare att promenera då.
Sedan ikväll blir det fotboll,även om jag inte hejar på HIF så får jag göra det idag !
Äldsta sonen ska se matchen live,medan vi andra bänkar oss i soffan med en familjepizza och tittar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Det är aldrig fel att få sitta i lugn och ro på morgonen det händer för sällan tyvärr.

2 Samamal
skriven :

Great work,webmaster,nice design!