tokigafamiljen

Feber

Lilla Ludde har hög feber.Inget ovanligt när det gäller honom,får han feber så är den alltid skyhög.
Men jag gillar inte att den inte går ner ordentligt innan den stiger igen.
Stackaren gnäller i sömnen och innan så tror jag han feberyrade.men oftast brukar febern försvinna efter någon dag.
Så idag tycker jag synd om honom och imorgon är våran busunge tillbaka.
Rasmus tyckte innan att jag pysslade för mycket med Ludde för han hade minsann ont i en arm först var det vänster sedan höger och ev i en tå oxå =)
Det är superskönt väder ute så han väntar på att kunna sticka ut och leka.Jag tvättar för fullt,efter att ha haft en febervarm busunge i sängen inatt är lakanen inte så fräscha.
Sedan är det ju så gott att bädda i rena lakan som torkat ute =)
Ha en bra dag alla
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: