tokigafamiljen

Trött på detta nu!

I söndagseftermiddag fick Rasmus feber och på kvällen så kom den som ett brev på posten till Ludde.
Så i måndags gjorde dom inte många knop,inte jag heller för jag hade varit uppe med Ludde halva natten.
Stackars patrik fick ta Rasmus som yrade att hans möbler jagade honom!
i  måndagsnatt altenerade jag mellan Rasmus säng & klippansoffan ( som inte är skön att sova i )
och till slut vid 4 tiden damp jag ner i min egen säng jämte en brännhet Ludde.
Igår tyckte jag att Rasmus var piggare,men febern kom tillbaka på kvällen.han pakerade sig i patriks säng (som åkte till Borlänge igår).Ludde som haft hög feber helatiden la sig imitten.Och wow jag fick sova i min säng!!
Men inatt har Ludde väckt mig en gång i timmen,han har varit törstig,ledsen inte hittat vovvo......så nu är jag trött på detta...
Rasmus är pigg idag igen,hoppas det håller i sig.Bara Ludde som fortfarande har feber och sover mest.Är lite ledsen till och från
Jag frös och hade en hemsk huvudvärk igår,men idag har jag bara lite halsont.Så det var säkert som jag var trött.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: